viernes, 10 de abril de 2009

MARXA SANT SEBASTIÀ DE LA VILAVELLA


Aquesta ha estat la primera cursa de muntanya de l'any. El diumenge 1 de febrer, els membres de la Colla l'Assut, Manolo Bou, Perico i jo ens vam disposar a afrontar el repte de la marxa de muntanya de la Vilavella, una de les de més solera de les nostres comarques.


El temps ens va respectar, va estar tot el matí núvol però no va arribar a ploure.
Manolo, que estava prou fort, ens va deixar i va arribar amb 2:50, mentre que Perico i jo vam entrar junts amb 3:12.
Una cursa molt bonica, amb una bona pujada, una baixada bastant tècnica i arriscada. El pitjor, els embussos a la primera pujada i alguna gent que baixava amb massa por.
En arribar, menjar, beguda i una bossa del corredor ben completa, amb una samarreta molt "xula". Recomanable i per a repetir. A veure si l'any que ve rebaixem el temps d'enguany.


No hay comentarios:

Publicar un comentario