lunes, 13 de abril de 2009

PUJADA A PIPA (La Vall d'Uixò)


Vam anar a la Vall Ximo, Manolo i jo per a fer la pujada a Pipa. Ximo l'havia feta, però per a Manolo i per a mi era la primera vegada. La sortida va estar marcada perqué jo vaig haver d'anar a que hem fixaren el xip amb una brida, ja que estrenava unes Salomon XA Comp 3, d'aquelles que tenen un sistema de llaçada especial. Per sort vaig arribar a temps i vam començar la cursa. Molta aglomeració a les primeres rampes i durant tot el recorregut. El final de l'ascens a Pipa, molt dur, amb una mena d'escala que cal pujar. La baixada, com que havia plogut i estava plovisquejant era molt perillosa. Baixem amb molta cura i alcance per un moment a Ximo. En quant s'acaba el perill baixem corrent una senda i hostión! una arrel amagada fa que rode per terra. No passa res i continuem, Ximo em deixa al final de la pujada i entra poc menys de cinc minuts abans. Manolo ens havia deixat a la primera pujada i arriba amb prou avantatge.
A la fí, una cursa curta, dura i amb una borsa del corredor que no mereix eixe nom, perquè tan sols duu una samarreta sense mànigues. No sé si repetiré.


viernes, 10 de abril de 2009

MARXA SANT SEBASTIÀ DE LA VILAVELLA


Aquesta ha estat la primera cursa de muntanya de l'any. El diumenge 1 de febrer, els membres de la Colla l'Assut, Manolo Bou, Perico i jo ens vam disposar a afrontar el repte de la marxa de muntanya de la Vilavella, una de les de més solera de les nostres comarques.


El temps ens va respectar, va estar tot el matí núvol però no va arribar a ploure.
Manolo, que estava prou fort, ens va deixar i va arribar amb 2:50, mentre que Perico i jo vam entrar junts amb 3:12.
Una cursa molt bonica, amb una bona pujada, una baixada bastant tècnica i arriscada. El pitjor, els embussos a la primera pujada i alguna gent que baixava amb massa por.
En arribar, menjar, beguda i una bossa del corredor ben completa, amb una samarreta molt "xula". Recomanable i per a repetir. A veure si l'any que ve rebaixem el temps d'enguany.


jueves, 9 de abril de 2009

LA PRIMERA

Be, és la primera entrada en el blog. En principi penjaré cróniques de les curses de muntanya i eixides senderistes amb els meus amics, amb fotos. Més endavant també hi haurà lloc per altres coses, sempre que la feina em deixe temps per a dedicar-me al blog...