jueves, 9 de abril de 2009

LA PRIMERA

Be, és la primera entrada en el blog. En principi penjaré cróniques de les curses de muntanya i eixides senderistes amb els meus amics, amb fotos. Més endavant també hi haurà lloc per altres coses, sempre que la feina em deixe temps per a dedicar-me al blog...

No hay comentarios:

Publicar un comentario