LA PRIMERA
Be, és la primera entrada en el blog. En principi penjaré cróniques de les curses de muntanya i eixides senderistes amb els meus amics, amb fotos. Més endavant també hi haurà lloc per altres coses, sempre que la feina em deixe temps per a dedicar-me al blog...
No hay comentarios:
Publicar un comentario